Chì ghjè u MOQ di una buttiglia di profumu di vetru?

In generale, 10.000 pezzi - 20.000 pezzi hè una quantità minima dibottiglia di vetru di prufumee pruduzzione.Forse queste quantità hè un mal di testa per alcuni novi principianti di u campu di u perfume.

Ci sò dui mutivi principali:

1. A limitazione di u budgetu
2. Un ordine di prucessu per pruvà mercatu prima

Per un MOQ cusì altu, chì duvemu fà in u prossimu passu?Cumu pudemu andà avanti ?A nostra squadra hè disposta à aiutà vi superà l'iniziu più difficiule di u prughjettu di l'etichetta privata cù quantità d'ordine speciale.

Cum'è sempre, facemu tesoru ogni opportunità di cuuperazione, è attenzione à ogni cliente.Ch'ella cooperemu o micca, facemu sforzi per truvà suluzione per i nostri clienti in ogni casu.Quì vulemu sparte 3 cunsiglii cum'è quì sottu:

1. Sè avete bisognu di 5000-10,000pcs, per piacè vene à noi.Pudemu ricumandemu alcunibottiglie di diffusore di canna or bottiglia di vetru di prufumechì simu sottu pruduzzione, cusì allora pudemu aghjunghje a vostra quantità in. Ùn ci hè bisognu di ghjunghje à MOQ è u tempu di consegna serà più prestu.

2. Sè vo ordine quantità solu3,000-5,000pcs, ùn vi preoccupate, pudemu dà una scelta di buttiglia chì avemu stock.(Flacone di Parfume Stock) Pudete ottene un'offerta speciale nantu à i nostri buttigli di punta à a piccula quantità.

3. Sè assai piccula quantità chì cum'è 1000pcs, o cum'è centinaie di, tandu vi suggerisce à fà u costu di spedizione, tassa, duvere è etc.Saria megliu cumprà in u locu.

Sè vo circate un imballaggio di prufume avà?Ma preoccupatu per u MOQ.Perchè ùn vene micca quì per uttene campioni gratuiti è cunsultazione?Semu felici di esse u cumpagnu ideale per a vostra propria marca di prufume.

Ancu s'è vo vulete mette una piccula quantità per un ordine di prova, don'Ùn vi preoccupate per piacè cuntattateci, pudemu furnisce alcune buttigli di profumu di diffusore chì avemu un stock per a vostra scelta.A nostra buttiglia di prufume di stock hà 30ml, 50mm, 80ml, 100ml etc. Per piacè cuntattateci per più infurmazione.


Tempu di Postu: Dec-08-2022