A tecnulugia di trasfurmazioni back-end di buttiglia di vetru-Color Coating.

P1001573

Oghje, sempre più buttigli di prufumeèbottiglia diffusa di cannaanu bisognu di trattamentu di a superficia.È u trattamentu di bellezza di assaibottiglie di prufume di vetruùn pò micca senza revestimentu di culore.

 

In u revestimentu di culore di gradiente, sprucemu a sospensjoni di l'acqua o l'oliu da u polu di glaze di culore in particeddi assai fini è spruzzate nantu à a superficia di a buttiglia di vetru in forma di nebbia.Una capa ligera di culore nantu à a superficia di vetru, chì pò esse un culore solidu o mantellu trasparenti, matte o brillanti, è un revestimentu parziale per ottene un aspettu fade-out.U revestimentu di culore hè una soluzione ecologica chì cuntribuisce à un ambiente più sanu.Utilizeghja un prucessu di fusione chì riduce i VOC chì producenu smog.

 

U revestimentu di culore hè u modu costu-efficace è sò appiicati largamente.Diversi culori è diversi metudi di rivestimentu (revestimentu parziale, rivestimentu solidu, rivestimentu gradiente, rivestimentu trasparente, etc.).U cliente pò sceglie un culore persunalizatu liberamente in modu di laccatura di culore flessibile.

Rivestimentu di gradiente

Rivestimentu di gradiente

Rivestimentu solidu

Rivestimentu solidu

Vantaggi di u Rivestimentu di Colore nantu à i Bottiglie di Profumu di Vetru

1. Cost-efficace
U revestimentu di culore pò esse un modu costu-efficace per rinfurzà l'aspettu di u vostruBottiglie di vetru d'oliu.

2. Flessibilità
U revestimentu di culore furnisce ancu assai flessibilità in quantu à u disignu.Questu hè perchè pò esse usatu per creà una larga varietà di culori è effetti diffirenti, chì ponu aiutà à creà buttigli unichi è attrattivi.

3. Durabilità
U revestimentu di culore hè ancu assai durable, chì significa chì pò sustene assai usu è lacrime.Questu hè l'ideale per l'utilizazione nantu à i buttigli di perfume di vetru, perchè aiuta à prutege a buttiglia da i graffi è altri danni.

In generale, u revestimentu di culore furnisce parechji benefici chì ponu aiutà à rinfurzà l'apparenza è a durabilità di i vostri buttigli di perfume di vetru.Allora s'è vo circate un modu per aghjunghje un flair extra à i vostri buttigli, u revestimentu di culore hè definitu chì vale a pena cunsiderà.

4. Eco-friendly
Un altru benefiziu di u revestimentu di culore hè chì hè ecològicu.Questu significa chì ùn cuntene micca sustanzi chimichi dannosi o toxine, chì ponu esse dannusu à l'ambiente.

5. Appellu Esteticu
Infine, u revestimentu di culore aghjusta ancu assai attraente esteticu à u vostrubottiglie di prufume di vetru.Questu hè perchè pò creà una larga varietà di culori è effetti diffirenti, chì ponu aiutà à fà i vostri buttigli più unichi è attrattivi.


Tempu di Postu: Nov-02-2022