Diversi Categorii di Materiali di Imballaggi Cosmetichi - Materiale Plasticu Parte 2

Bottiglia di plastica Part2

A

Crema Bottiglia di plastica+ coperta esterna (macchina di pruduzzione: macchina di stampaggio a iniezione)

I materiali PP è PETG sò spessu usati per l'injectionVasetti di plastica cosmetichi cù tapas (materiali novi, bona trasparenza, ùn ci hè bisognu di aghjunghje liner, ma ci sò ancu doppiu strati, per risparmià i costi),Contenitore di crema acrilica vuota(stu pruduttu hà una bona trasparenza, in generale bisognu di aghjunghje liner, micca direttamente Paste, a buttiglia crack), materiale ABS (stu materiale hè adupratu per l'accessori di galvanoplastia, faciule da culore), a copertina hè principalmente fatta di materiale PP, coperta interna. Copertura esterna PP + Copertura esterna acrilica o galvanica o Copertura esterna in alluminio anodizzato o Copertura di iniezione di carburante

Artigianalità:

U corpu di a buttiglia: i buttigli di PP è ABS sò generalmente fatti di culori solidi, mentre chì i buttigli di PETG è acrilichi sò principalmente fatti di culori trasparenti, chì anu un sensu chjaru.

Stampa: U corpu di a buttiglia pò esse stampata, stampata, o argentata.A tappa interna di a doppia capa pò esse serigrafata, è a tappa esterna pò esse trasparente per vede l'effettu.A tappa esterna hè fatta di aluminiu anodizatu per colpisce u logu in rilievu.

Bottiglia di crema

B

Bottiglia a vacuum + coperchio di testa di pompa (bottiglia di essenza, buttiglia di toner, Fondazione Liquid Bottle), u corpu di a buttiglia di vacuum modellata in iniezione hè generalmente fatta di materiale AS, chì pò cuntattà direttamente a pasta, senza paglia, cuncepimentu di vacuum) + coperchio di testa di pompa (electroplating) (culore trasparente è solidu)

Prucessu di pruduzzione: U culore trasparente di u corpu di a buttiglia di vacu hè utilizatu soprattuttu, è u culore solidu hè raramente utilizatu.

Stampa: U corpu di a buttiglia pò esse stampata, stampata, o argentata.

C
soffiatura di bottiglia (buttiglia d'essenza o buttiglia di lozione, buttiglia di toner) (Macchina di pruduzzione: macchina per soffiatrice)

Capisce u prucessu di soffiu di buttiglia

Sicondu u materiale plasticu, pò esse divisu in buttiglia di PE (più morbidi, culori più solidi, formate una volta), PP soffiatu (più duru, culori più solidi, formate una volta), soffiu PET (bona trasparenza, multi- Scopu per u toner è i prudutti di i capelli), hè un materiale ecologicu, dui moldings), PETG soffiatu (a trasparenza hè megliu cà PET, ma ùn hè micca cumunimenti utilizatu in Cina, altu costu, altu costu, una moldura, materiali non riciclabili) menu.

Forma cumminata: soffiu di buttiglia + tappu internu (materiali PP è PE sò cumunimenti usati) + coperta esterna (PP, ABS è acrilicu sò cumunimenti utilizati, ci sò ancu l'elettroplating, è l'aluminiu anodizatu, u toner spray d'oliu hè spessu usatu) o copre di testa di pompa (L'essenza è l'emulsione sò spessu usati), + Qianqiu cover + flip cover (u flip cover è Qianqiu cover sò soprattuttu usati da e grandi linee chimiche di circulazione di ogni ghjornu).

Prucessu di soffiu

Corpu di buttiglia: PP è PE buttigli di solitu usanu culori solidi, mentri PETG, PET, è i materiali PVC usanu soprattuttu culori trasparenti, o trasparenza culurata, cù un sensu di chiarezza, è culori menu solidi.U corpu di buttiglia di materiale PET pò ancu esse usatu per spraying di culore.

Stampa: stampa di serigrafia è stampa à caldu, argentu caldu.

Bottiglia di crema plastica

D
capu di pompa

1. I dispenser sò spartuti in u tipu di cravatta è u tipu di viti.In termini di funzione, sò spartuti in spray,buttiglia di crema di fundazione,bottiglia di pompa di lozione, valvula aerosol, buttiglia di vacuum

2. A dimensione di a testa di a pompa hè determinata da u calibre di u corpu di buttiglia currispondente.A dimensione di spray hè 12.5mm-24mm, è a pruduzzioni d'acqua hè 0.1ml/time-0.2ml/time.Hè generalmente usatu in l'imballaggio di perfume, acqua di gel è altri prudutti.U calibre A durata di a stessa pipa di cunnessione pò esse determinata secondu l'altezza di u corpu di a buttiglia.

3. A gamma di specificazione di a pompa di lozione hè da 16ml à 38ml, è a pruduzzioni d'acqua hè 0.28ml / time à 3.1ml / time.Hè generalmente utilizatu per a crema è i prudutti di lavà.

4. I buttigli di vacuum sò generalmente cilindrichi, cù una specificazione di 15ml-50ml, è certi anu 100ml.A capacità generale hè chjuca, s'appoghjanu nantu à u principiu di a pressione atmosferica, chì pò evità a contaminazione causata da i cusmetichi durante l'usu.I buttigli di vacuum includenu l'aluminiu anodizatu, l'electroplating plasticu è u Plasticu culuratu, u prezzu hè più caru di l'altri cuntenituri cumuni, è u requisitu di quantità di ordine generale ùn hè micca altu.

5. Materiale PP hè soprattuttu usatu, (macchina pruduzzione: machine à injection molding) l 'anellu fora hè dinù fattu di manica aluminium anodized, è prucessu electroplating hè dinù usatu.Pò esse ancu stampatu caldu è argentu caldu.

Bottiglia di plastica 1

(1) Sicondu a funzione di u corpu di a buttiglia:

A. U capu di pompa di a buttiglia di vacuum, senza paglia, + coperta esterna

B. U capu di pompa di una buttiglia ordinaria hà bisognu di una paglia.+ Coperta o senza coperta.

(2)Asecondu a funzione di a testa di a pompa

A. Testa di pompa di lozione (adatta per cuntenutu simili à lozione, cum'è lozione, gel di doccia, shampoo)

B. Testa di a pompa di spruzzo (adatta per cuntenutu simili à l'acqua, cum'è spray, toner)

(3) Sicondu l'apparenza

A. U capu di a pompa hà una tappa, è a tappa esterna ghjoca un rolu protettivu.(Parzialmente adattatu per i prudutti cù una capacità relativamente chjuca) in 100ml.

B. U capu di pompa senza cuperta hà un disignu speciale è pò esse chjusu, perchè u cuntenutu ùn scorri micca per via di l'extrusion, chì ghjoca un rolu protettivu è hè faciule di trasportà.tagliate i costi.(Preferite usà prudutti cù capacità comparativa.) Più di 100ml, u disignu di u capu di pompa di u lavatu di u corpu è u shampoo di a linea chimica di ogni ghjornu hè soprattuttu senza una tappa.

(4) Sicondu u prucessu di pruduzzioni

A. Electroplating pump head

B. Electrochemical aluminium pump head

C. Capu di pompa plastica

(5) Copertura esterna

U materiale PP hè soprattuttu utilizatu, è u materiale PS, ABC è materiale acrilicu sò ancu dispunibili.(Macchina di pruduzzione: macchina di stampaggio a iniezione, coperta doppia strata secondu a struttura:

A. Copertura interna in PP + coperta esterna PS è acrilica

B, copertura interna in PP + coperta esterna PP, galvanica in materiale ABS

C. Copertura interna PP + tappa esterna d'aluminiu anodizatu

D. Copertura interna PP + Copertura esterna di iniezione di carburante in PP o ABS

Flacone contagocce da 30 ml

I materiali sò tutti diffirenti, a principal diferenza hè di cunnosce questi:

PET: PET hà una alta trasparenza, è u corpu di a buttiglia hè morbida è pò esse pizzicata, ma più dura di PP.
PP: I buttigli di PP sò più morbidi di u PET, più faciuli di pizzicà, è menu trasparenti di u PET, cusì alcuni buttigli di shampoo opachi sò più comunmente usati (faciule per sprime).
PE: U corpu di a buttiglia hè basicamente opaca, micca liscia cum'è PET.
Acrilichi: grossu è duru, u più vetru-like hè acrilicu.


Tempu di Postu: Dec-29-2022