Diversi Categorii di Materiali di Imballaggi Cosmetichi - Materiale Plasticu Parte 1

Bottiglia di plastica Part1

1. Bottiglie di plastica cusmetichisò generalmente fatti di materiale PP, PE, K, AS, ABS, acrilico, PET, etc.

2. Hè di solitu usatu pi injection molding diCrema Bottiglie di plastica, tappi di bottiglia, tappi di sughero, guarnizioni,bottiglia di cusmetichi di teste di pompa, è coperchi di polvera cù pareti più grossi di cuntenituri cosmetichi;U soffiu di PET hè stampatu in dui tappe, l'embrioni di tubu sò stampati per iniezione, è l'imballazione di u pruduttu finitu Per u soffiu di buttiglia.L'altri, cum'è i buttigli di lozione è i buttigli di lavà cù pareti di cuntainer più sottili sò buttigli soffiati.

3. U materiale PET hè un materiale amichevule à l'ambiente cù proprietà di alta barriera, pesu ligeru, proprietà unbreakable, resistenza chimica è forte trasparenza.Pò esse fattu in perle, culore, biancu magneticu è trasparente.Hè largamente utilizatu in l'acqua di gel.A bocca di a buttiglia hè in generale u calibre standard 16 #, 18 #, 22 #, 24 #, chì pò esse usatu cù un capu di pompa.

Set di bottiglie di plastica

4. U materiale acrilicu hè una buttiglia stampata in iniezione, chì hà poca resistenza chimica.In generale, a pasta ùn pò micca esse riempita direttamente.Hè bisognu à esse equipatu cù un liner internu per bluccà.Per evità crepe, i requisiti di imballaggio durante u trasportu sò relativamente alti, perchè pare particularmente evidenti dopu à esse graffiatu, hà una alta permeabilità, è si senti assai grossu nantu à u muru superiore, ma u prezzu hè abbastanza caru, cum'è u nostru.Bottiglia di crema acrilica.

5. AS, ABS: AS hà megliu trasparenza cà ABS, è hà megliu durezza.

6. U costu di sviluppu di u moldu: u muffa di soffiu di buttiglia hè 1,500-4,000 yuan, u muffa d'iniezione hè di 8,000-20,000 yuan, u materiale d'acciaio inossidabile per u moldu hè più caru cà u materiale di lega, ma hè durable.Quante muffa sò prudutte in un tempu, vede A dumanda di u voluminu di pruduzzione, se u voluminu di pruduzzione hè grande, pudete sceglie un moldu di quattru o sei, è u cliente pò decide da ellu stessu.

7. A quantità di ordine hè in generale 3,000-10,000 pezzi, è u culore pò esse persunalizatu.Di solitu, u culore primariu hè biancu matte è magneticu, o l'effettu di u polu di perla hè aghjuntu.I materiali utilizati sò diffirenti, è i culori mostrati sò un pocu diffirenti.

8. Ci sò tinta ordinariu è tinta UV per a stampa di serigrafia.L'inchiostro UV hà un effettu megliu, un effettu brillanti è tridimensionale.Duranti a pruduzzione, duvete fà una piastra per cunfirmà u culore.L'effettu di a serigrafia nantu à diversi materiali serà diversu.

9. Hot stamping, argentu caldu è altri tecnichi di trasfurmazioni sò sfarente da stampà u polu d'oru è u polu d'argentu.U materiale duru è a superficia liscia sò più adattati per a stampa in caldu è l'arghjentu in caldu.L'effettu di stampazione calda di a superficia molle ùn hè micca bonu è hè faciule da cascà.Hè megliu cà stampà l'oru è l'argentu.

10. I tappi di buttiglia sò generalmente equipati di gaskets internu, pull caps, è tappi internu, è assai pochi sò furnuti cù cucchiai o droppers.Questu hè principarmenti per via di a so ermetica è a facilità d'utilizazione.

11. U ciculu di pruduzzione hè relativamente moderatu, circa 15 ghjorni.A buttiglia cilindrica di stampa di serigrafia hè calculata cum'è un culore unicu, è a buttiglia flat o buttiglia in forma speciale hè calculata cum'è dui culori o multicolore.Di solitu, a prima tassa di stampa di schermu o tassa di fissazione hè pagata.Serigrafia di seta U prezzu di l'unità hè generalmente 0,08 yuan / tempu di culore à 0,1 yuan / tempu di culore, a versione di schermu hè 100-200 yuan / stile, è l'attrezzatura hè di circa 50 yuan / pezzu.

Bottiglia di plastica culurita

Tempu di Postu: Dec-28-2022