Diversi Categorii di Materiali di Imballaggio Cosmeticu - Materiale Hose

Mangu

Ci sò tanti sfarenti tippi di imballaggi per i cusmetichi, è diversi materiali sò usati per diversi prudutti.

I più usati sò buttigli di vetru:Bottiglia di vetru di crema per a faccia, Bottiglia di vetru d'oliu essenzialee, Bottiglia di vetru di prufumeeccetera.Ci hèBottiglie di crema acrilica, Bottiglie di crema di materiale plasticueccetera.

buttiglia di crema plastica

1. U tubu hè divisu in tubi unicu, doppiu, è cinque strati, chì sò diffirenti in quantu à a resistenza di pressione, a resistenza di penetrazione è a sensazione di a manu.Per esempiu, a manguera di cinque strati hè custituita da una capa esterna, una capa interna è duie strati adesivi.strata di barriera.Features: Havi un eccellente rendimentu di barriera di gas, chì ponu efficacemente impedisce l'infiltrazione di l'ossigenu è i gasi odori, è à u stessu tempu impediscenu a fuga di fragranza è ingredienti attivi di u cuntenutu.

2. Pipi di doppia strata sò più cumunimenti usati, è i pipi di una sola capa ponu ancu esse usatu per i gradi mediu è bassu.U diamitru di u tubu hè 13#-60#.Quandu una manguera di un certu diametru hè sceltu, diverse lunghezze sò usate per indicà diverse caratteristiche di capacità., a capacità pò esse aghjustata da 3ml à 360ml.Per a bellezza è a coordinazione, u calibre sottu 60ml hè generalmente utilizatu sottu 35#, u calibre di 35#-45# hè generalmente usatu per 100ml è 150ml, è u calibre sopra 45# hè necessariu per a capacità sopra 150ml.

3. In termini di tecnulugia, hè divisu in tubi tondi, tubi ovali, tubi piani, è tubi ultra-piatti.I tubi flat è i tubi ultra-piatti sò più cumplicati di l'altri tubi, è sò ancu novi tubi liberati in l'ultimi anni, cusì u prezzu hè currispundente più caru.

4. Ci hè parechje forme di tappi di mangue, generalmente divisu in tappi piani, tappi tondi, tappi alti, tappi flip, tappi ultra-piatti, tappi di doppia strata, tappi sferichi, tappi di lipstick, tappi di plastica ponu ancu esse processati in vari prucessi. , Bronzing Edge, bordu d'argentu, tappu culuritu, trasparente, spray d'oliu, electroplating, etc., u tappu di punta è u tappu di lipstick sò generalmente equipati di tappi internu.A manguera hè un pruduttu stampatu in iniezione, è a manguera hè un tubu di pull.A maiò parte di i fabricatori di tubi ùn anu micca produttu coperchi di tubi stessi.

5. Certi prudutti deve esse chinu prima di sealing.U sigillamentu pò esse divisu in: sigillatura dritta, sigillatura twill, sigillatura ombrella, sigillatura di punta stella, è sigillatura in forma speciale.Stampate u codice di data desideratu à a fine.

6. U tubu pò esse fattu di tubu culurita, tubu trasparente, tubu culurita o trasparente, tubu perla, è ci sò tubi matte è brillanti.Matte s'assumiglia eleganti, ma faciule da sporcà.A ghjudicà da l'incisione à a cuda, l'incisione bianca hè un tubu di stampa di grande spaziu, è l'inchiostru utilizatu hè altu, altrimente hè faciule da cascà è crack è revelà marchi bianchi dopu esse plegati.

7. U ciculu di pruduzzione di a manguera hè generalmente 15-20 ghjorni (da a cunferma di u tubu di mostra).Se u fabricatore hà parechje varietà, a quantità minima di ordine per un solu pruduttu hè 3000.Pochi clienti facenu i so moldi.A maiò parte di elli sò mudeli publichi (uni pochi tappi spiciali sò mudelli privati).Ci hè una deviazione di ± 10% in questa industria.

8. A qualità di i tubi varieghja assai da u fabricatore à u fabricatore.A tarifa di fabricazione di piastra generalmente varieghja da 200 à 300 yuan per culore.U corpu di u tubu pò esse stampatu in parechji culori è serigrafatu.Certi pruduttori anu equipamentu è tecnulugia di stampa di trasferimentu termale.A stampa calda è a stampa à caldu d'argentu sò calculate nantu à u prezzu unità di l'area.L'effettu di a serigrafia hè megliu, ma u costu hè più caru è ci sò menu pruduttori.Diversi pruduttori deve esse selezziunati sicondu i bisogni di diversi livelli.

9. Forma cumminata:
Hose + coperta esterna / tubu hè spessu fattu di plastica PE.Sicondu u gruixu di u pruduttu, pò esse divisu in tubu unicu stratu (principalmente utilizatu, costu più bassu) è tubu di doppia strata (bona prestazione di sigillatura).Sicondu a forma di u pruduttu, hè divisu in tubi tondi (per suprattuttu utilizati, costu più bassu), tubu pianu, cunnisciutu ancu tubu speciale (chì necessitanu articuli secundari, costu più altu).A tappa esterna chì a manguera hè spessu equipata hè un tappu à vite (single-layer and double-layer, è a copertina esterna di doppia strata hè soprattuttu una copertina electroplated per aumentà a qualità di u produttu, chì pare più bella, è a linea prufessiunale. usa principalmente un tappo a vite), copertura flip.

Bottiglia di plastica

Prucessu di fabricazione:

Corpu di buttiglia: pruduzzione diretta di prudutti plastichi per aghjunghje culore, u culore hè soprattuttu utilizatu, è ci sò ancu trasparenti, chì sò pocu pocu utilizati.

Stampa: serigrafia (utilizate culori spot, picculi è pochi blocchi di culore, uguali à a stampa di bottiglia di plastica, bisognu di registrazione di u culore, comunmente utilizatu in i prudutti di linea prufessiunale) è stampa offset (simile à a stampa di carta, grandi blocchi di culore è parechji culori, i prudutti di linea chimica cutidianu sò cumunimenti usatu.), ci sò stampa calda è argentu caldu.

Bottiglia di tubu

Tempu di Postu: Dec-15-2022