Cunsiglii è faq per i diffusori di canna

Cumu aghjustà u mo novu diffusore?

1. Aprite u tappu di buttiglia
2. Scioglià ubastoncini diffusori di canneè mette in l'oliu di l'buttiglia è lasciate à pusà per una ora.À a fine di l'ora, avete da principià à nutà chì i bastoni assorbanu lentamente l'oliu.
3. Con cura, chjappà i canne à l'inversu (cunsigliatu per fà cusì sopra un lavamanu) è rimette in ubuttiglia di vetru diffusaper saturatu a parte superiore di e canne chì spuntanu sopra à u nivellu di l'oliu.Questu aiuta à accelerà u prucessu di l'oliu chì s'immerge da u fondu chì sparghje à traversu tutta a canna.Aspettate una fragranza ligera per cumincià à profumà a vostra stanza in 24 ore.
4. Mantene questi diffusori d'oliu essenziale in un ambiente seccu.

 

How-to-usu-reed-diffuser

 

Quante canne deveru aduprà?E s'ellu hè troppu forte / micca abbastanza forte per mè?

Se preferite un aromu più ligeru o si aduprate u diffusore in una stanza chjuca, cum'è un bagnu, pudete sceglie di utilizà menu canne di quellu chì hè furnitu, pruducendu cusì una fragranza più delicata, postu chì menu canne significa una diffusione più lenta.
Se preferite un aroma più forte o si usa u diffusore in una stanza grande, cum'è una zona di vita aperta, pudete sceglie di utilizà tutte ebastoncini diffusorichì sò furnuti, dunque pruducia una fragranza più forte cum'è più canne significa diffusione più veloce.

Quantu durà u mo diffusore?

I nostridiffusori di buttiglia di vetrupò durà apprussimatamente 6 mesi, secondu e cundizioni di l'intornu chì si mantene.Questi include:

● Nùmeru di canne utilizati - menu leghje per l'absorption & diffusion più lento.Più canne per assorbimentu è diffusione più veloce.U numaru di canne utilizati dipende da a dimensione di a stanza è i fatturi sottu
● U flussu d'aria attornu à u vostru diffusore (s'è vicinu à un fan, aria condizionata o una finestra aperta, i canneti chjappà l'oliu più veloce) pò influenzà a rata di diffusione di u vostru oliu di fragranza.
● Seduta in u calore altu di u sole direttu in i mesi più caldi, o accantu à un riscaldatore, hà da risultatu in una crescita d'absorzione è di diffusione per via di evaporazione più veloce.

U mo diffusore di canna ùn sente micca cusì forte cum'è prima, ancu s'ellu ci hè sempre assai oliu in a buttiglia.Chì possu fà ?

Puderete pruvà à flipping theSticks diffusori di casasottusopra.Stu sèmplice re-positioning pò aiutà à dà u prucessu di diffusione un pocu spinta.Quandu si passanu stu prucessu, hè assai ricumandemu di fà cusì nantu à un lavamanu o mettite una tovagliola di carta, soprattuttu per superfici di legnu / cimentu, postu chì l'oliu di fragranza pò scaccià i canne.

Pudete ancu dà à a buttiglia un "swirl" assai gentile o dui, questu pò ancu aiutà à mischjà l'ingredienti di l'oliu è rinfurzà l'odore.

Se questu ùn hà micca l'effettu desideratu è avete righjuntu a marca di 6 mesi, hè assai prubabile chì l'oliu di fragranza hè stata tutta assorbita è diffusa, lascendu daretu à a basa di u diffusore è rimpiazzà i canne hè improbabile di cuntinuà u prucessu di diffusione di l'odore.

Quantu volte devo chjappà e canne?

Ogni volta chì notate chì l'odore sbiadisce un pocu o vulete una splutazioni extra di fragranza.Duvete turnà uBastoncini diffusori di fragranzacirca una volta à settimana.Tuttavia, ùn lanciate micca troppu spessu, perchè più volte fate i vostri canne, più veloce l'oliu si sparghjerà.

Perchè ùn possu micca riutilizà i mo bastoni una volta è più?

Au fil du temps, une fois que les cannes, aussi appelées canne diffuseur, sont complètement saturées, les cellules des cannes finissent par s'obstruer quelque peu et perdent leur capacité à tirer le parfum dans les cannes et à jeter la fragrance dans la pièce.Allora, quandu cumprà un novu diffusore, assicuratevi di avè novi canne, ancu s'ellu hè u stessu profumu.

Quantu volte deve rimpiazzà i canne?

Ùn deve micca bisognu di rimpiazzà i canne in i 6 mesi, chì hè u tempu standard chì duveranu durà s'ellu sò stati stallati è posizionati bè (vale à dì luntanu da u calore è a luce diretta di u sole chì ponu accelerà u prucessu di diffusione è accurtà u prucessu di diffusione). durata di vita di u diffusore).Se ùn avete micca utilizatu tutte e canne in a stallazione iniziale, pudete pruvà à rimpiazzà alcune di e canne cun elli.

Pudete ancu pruvà à flipping them.Questu di solitu principia u prucessu di scenting di novu.Se questu ùn funziona micca, pò esse chì u locu di u diffusore hà avutu fatturi ambientali chì acceleranu i fatturi di diffusione è ùn ci hè più abbastanza profumu per mantene u diffusore chì scaccià l'odore in a stanza.

Puderaghju rinfurzà u mo diffusore cù un profumu diversu è aduprà i stessi canne ?

Una volta chì i canne sò stati utilizati per un certu profumu, ùn pudete micca aduprà per un altru profumu.L'odore chì hè digià assorbutu in i vostri canne si mischiarà cù u novu profumu è puderia pruduce cumminazzioni di odori indesiderati, per quessa, ùn ricumandemu micca di fà.


Tempu di post: 27-ghjugnu-2022