I bastoncini di diffusore di canna ponu esse riutilizzati?

In questu articulu, JINGYAN hà rispostu à a quistione di "Puderaghju riutilizà canne di diffusore?"In più, spieghemu ancu l'impurtanza di rimpiazzà u vostru diffusore di canna regularmente se sceglite di priservà i vostri profumi preferiti per u più longu pussibule.

Eccettu chì vulete sapè "I diffusori di canna sò sicuri?"Una quistione cumuna per l'utilizatori di diffusore di canna per a prima volta hè: Possu riutilizà e canne di diffusore?

A risposta hè "No, i canne ùn ponu micca esse riutilizzati".Allora perchè esattamente ùn pudete micca riutilizà canne di diffusore?

U mutivu chì pudete't riutilizà canne diffusore

 

Essenzialmente, si tratta di u modu di travagliu di bastone di canna.Per ubastone di rattan, hè fattu di rattan è chì anu picculi canali porosi chì currenu tutta a lunghezza, cum'è una mechja.Utilizendu l'azzione capillare, l'oliu sguassate da a buttiglia dritta, riempiendu i canali finu à ghjunghje à a punta di a canna induve evapora l'odore in l'aria.

In altre parolle, una volta chì mette u bastone di canna in l'oliu, ciò chì immergete hè ciò chì uttene.Hè solu perchè i canne sò digià fusi cù l'oliu originale.Di sicuru, hè pussibule aduprà cù un altru diffusore di canna novu, ma mischiarà 2 fragrances è ùn uttene micca un odore puru di a nova fragranza attraversu e canne di riutilizazione.

Quandu duvemu rimpiazzà e canne ?

 
STICK RATTAN NATURALE-1
STICK RATTAN NERO -3
STICK DIFFUSORE A CANNA-2

In generale, i canne di diffusore duranu da 2 à 8 mesi, chì ponu varià drasticamente per cose cum'è a dimensione di l'buttiglia è a qualità di l'oliu.Duvete chjappà e canne ogni duie o trè simane.Per piacè nutate, u più veloce volte i canne di diffusore, più veloce l'oliu s'evaporerà.

Se truvate chì u vostru diffusore di canna ùn emana più u listessu profumu chì una volta, ma ci hè sempre assai oliu lasciatu in a buttiglia, questu puderia esse u tempu di cumprà novi canne di diffusore.A volte, a polvera pò chjappà l'estremità, impediscendu a fragranza di scappà è scenting a casa.Ma rimpiazzendu e canne, u vostru diffusore d'oliu hè bonu cum'è novu!

Cumu aduprà u diffusore di canna

Sustituite i canne

Quandu compra un pacchettu di canna nova fresca, fighjate abastone di canna di rattan.supply JINGYANcanne di rattanin bastoncini naturali è culurati per currisponde à u diversu disignu di bottiglia è fragranza chì vene.

 Un suggerimentu amichevule per evità i canne di bambù.U bastone di bambù sò custruiti in modu diversu cù picculi nodi chì ponu spessu negri l'oliu da a diffusione da a cima in modu efficiente quantu duverebbe.

Inoltre, ùn sentite micca male per a dispusizione di e canne di rattan.Sò Eco-friendly è fatti di legni sustinibili simili à rattan.È tutti l'olii rimanenti sò cumplettamente naturali è sicuri per sguassà direttamente in a basura.


Tempu di post: May-10-2023