Precauzioni in l'usu di i prudutti di aromaterapia

一、Precauzioni per l'aromaterapia

 


1. L'oliu essenziale di aromaterapia hè un liquidu inflammable, per piacè ùn beie micca;attenti à tene lu luntanu da i fiammi, evitendu l'esposizione diretta à u calore o u sole di u sole, ùn fate micca arbitrariamente, è impedisce à i zitelli di piglià.

2. Durante u prucessu di aghjunghje l'oliu essenziale, tenete luntanu da u focu.Se l'oliu essenziale sbocca fora di ubuttiglia d'oliu essenziale, assicuratevi di asciugà l'oliu essenziale versatu prima di accende.

3.Please evite usà per un bellu pezzu in un spaziu chjusu senza equipamentu di climatizazione o ventilazione povira.

Diffuseur à roseau vide Aroma Stick Fragrance Scent Profume Paper Box Packaging Per Template.illustrazione di render 3d.

二、Attenzione à l'utilizatori

 


1. Sè vo site incinta, ùn hè cunsigliatu à adupràdiffusore di aromaterapiacù olii essenziali
Perchè s'è vo aduprate l'oliu essenziale di aromaterapia, pò causà l'abortu, è dopu chì a droga passa per l'embriione, hè faciule fà danni à u zitellu chì u sistema digestivu ùn hè micca ancu sanu.
Di sicuru, s'è vo site in i fasi media è tardi di a gravidanza, quandu u fetu si sviluppa relativamente bè, pudete aduprà una piccula quantità di oliu essenziale per massaggiate i vostri gammi, chì aiutanu à rinvià u sangue à e gambe di e donne incinte è migliurà l'edema.

2. Ùn hè micca cunsigliatu per i zitelli sottu à un annu per utilizà l'olii essenziali aromaterapi
Se vulete usà, pudete aduprà parechji più miti, cum'è lavanda, arbulu di tè, etc., è duvete sceglie una fragranza d'oliu vegetale d'alta qualità quandu l'utilizate, è ùn mette micca a lavanda in un locu chì hè. facilmente toccu da i zitelli.per evitari accidenti

3. Ùn hè cunsigliatu per e persone cù malatie respiratorie
Certi fragrances emettenu una fragranza fragrante quandu l'accendenu, ma à u stessu tempu pruduceranu alcune particelle minuscule, chì qualchì volta ferite direttamente l'ochji.Mentre a maiò parte di fragrances sò derivati ​​​​da fiori cum'è u jasmine è a rosa, l'esposizione à questi pò causà allergii si avete una malatia respiratorja.
Ci hè ancu a pussibilità chì l'usu didiffusore di canna profumatain l'absenza di a circulazione di l'aria in a casa contaminarà l'aria in una certa misura, chì facilmente causarà l'ipoxia è a fatigue, chì pò esse preghjudiziu à e persone cù asma, rinite è altre allergii.locu.

Bottiglia quadrata

Tempu di Postu: 21-Sep-2022