Cumu aduprà i diffusori di canna?

Flacone di vetro diffusore
Flacone diffusore quadratu

I diffusori di canna sò un modu assai convenientu è longu per infundà una stanza cù u vostru profumu preferitu.Ùn sò micca solu un odore grande, sò spessu belli cuncepiti per aghjunghje ancu una atmosfera elegante è stylish à a vostra decoru di casa.

In questu articulu vulemu spiegà cumu utilizà un diffusore di canna per fà a vostra casa o l'uffiziu un odore frescu, invitante è lussuosu.

Eccu u megliu modu per utilizà un novu diffusore di canna:

1. Prima di stallà u vostru diffusore, mette uni pochi di tovaglioli di carta sottu à a buttiglia di vetru in casu di spills.Evite di fà questu nantu à superfici di lignu o dilicate perchè l'oliu pò lascià macchie.

2. Se l'oliu di fragranza imballatu in una buttiglia separata, u prossimu passu hè di versà l'oliu in a vostra buttiglia di diffusore di canna finu à chì hè apprussimatamente ½ à ¾ pienu.Per piacè, ùn riempie micca finu à a cima, o pò esse overflow quandu aghjunghje u bastone di canna. Saltate stu passu se a vostra buttiglia di diffusore hè ghjunta cù l'oliu digià dentru.

3. U terzu passu hè mette u vostruSticchi di canna decorativiin lubottiglia diffusa di cannacusì chì u fondu di i bastoni sò sottumessi in l'oliu di fragranza.U numeru di canne chì aghjunghje determina quantu forte hè u profumu.(Si consiglia l'uso di 6-8 pezzi di canne per un diffusore di canne da 100-250 ml)

4. Dà à u bastone di canna un pocu di tempu per assorbe l'oliu, poi chjappà cù cura per chì l'estremità secca di u bastone hè in l'buttiglia è l'estremità saturata hè in l'aria.

5. Spread u vostru canna fora quantu pussibule à lascià aria circula trà elli.Lasciate finu à 24 ore per chì a fragranza si sparghje pienamente.

6. Flip u bastone di canna periodicamente cum'è una volta à settimana per mantene l'odore forte.

Cumu aduprà u diffusore di canna

Dopu a stallazione, un diffusore di canna durà trà 1-6 mesi.Hè dipende da a capacità di u vostru diffusore di canna, quanti pezzi di canna avete utilizatu.

Ogni volta chì vulete una splutazioni di fragranza, pudete chjappà e canne.Fatela cun cura una per una per evità di lascià l'oliu goccia.Ùn ricumandemu micca di fà questu troppu spessu, ma à u massimu una volta ogni 2 à 3 ghjorni - perchè farà u vostru oliu per evaporà più veloce.

Quandu si gira u bastone di canne, ma a fragranza hè sempre ligera.Significa chì avete bisognu di rimpiazzàSticks diffusori d'olii essenziali.A causa di a polvera è altre impurità ponu accumincià à obstruisce a canna cù u tempu, chì impedisce à l'oliu di fragranza di sparghje bè.Per i migliori risultati, ricumandemu di cambià i vostri canne diffusori ogni 2 à 3 mesi.


Tempu di post: 31-May-2023