Cumu distingue u "genre" di buttigli di perfume

Spessu sente i termini -Parfume di Bottiglia di Vetruper e donne è l'omi.E dumande chì sorgenu sò: Perchè i fragrances anu un genere?Cumu u nostru cervellu è u nasu correlanu a fragranza à i sessi?Ma sapete chì pudete identificà chì hè una donna's prufume o omi's perfume da a forma è u disignu di a buttiglia di prufume.

Sia daspray bottiglia di prufumeforma, culore, o disignu di imballaggio, donne'A buttiglia di prufume deve esse in linea cun ella'propri caratteristiche.Per esempiu: alcuni gentili è sexy, romantichi, mentre chì altri cercanu grazia, raffinatezza è serenità.

Donne's imballaggio di prufumecaratteristiche:

Forma:

Per feminebottiglia di fragranza di prufume, pudete truvà forme libere o tondi cù strutture è caratteristiche femminili.Queste forme è dimensioni sò idealmente aduprate per l'imballaggi femminili, postu chì sò attrattivi attrattivi per e donne.Sicondu i standard di l'industria, tali forme è dimensioni ùn solu definiscenu e donne's imballaggio di prufume, ma ancu aiutanu e donne à risonà cù u so stile è vibrazioni cù una cumpagnia.

Culore:

I fragrances fiurali è fruttati sò sensuali è dolci per e donne.L'aromi di i prufumi fiurali è fruttati sò accumpagnati da culori vibranti, sottili è brillanti cum'è giallu, rossu, rosa è malva.

Certi sfumaturi di culori unichi sempre usati per e donne's bottiglia d'oliu di prufumee per attruisce i clienti.Questu hè un passu impurtante perchè aiuta à creà una distinzione trà i pacchetti di perfume masculinu è femminile.

L'imballu di a buttiglia di prufume maschile dà un sensu di simplicità, eleganza è armunia.A so forma hè più rigurosa, grossa, l'usu di più linii dritti, pienu di masculinità.

Icone vettoriali di parfume isolate nantu à u fondu biancu

Omi's imballaggio di prufumecaratteristiche:

Forma:

Forme geometriche, cum'è quadrati, rectanguli è forme dritte sò tipicamente usati per l'omi.Hè un fenomenu cumuni osservatu in uindustria di profumi è cologne, induve e forme più libere, curve, o arrotondate sò aduprate per l'imballazione di prufumi di e donne.

Culori:

Grigi, neri è blu sti culori acromatici sò megliu scelte per l'omi's imballaggio di prufume.Pudete truvà una marca chì usa pastelli è sfumature di luce per a buttiglia di perfume maschile, ma u mercatu hè sempresaturatu è duminatu da sfumature di turchinu, grisgiu è neru per imballaggi scatuli di prufumi maschili.

Siccomu l'industria di i prufumi cuntinueghja à furnisce fragrances novi, uniche è eccitanti à i clienti, a dumanda di imballaggi di prufumi attrattivi aumenta ancu.Permette di migliurà l'esperienza di u cliente, offre opzioni uniche per l'imballu, furnisce culori persunalizati, cuncepimentu è più.

Pudete aduprà sta basa per truvà a cumpagnia di imballaggio di prufume dritta è cooperativa cum'è"Jingyan".Cù a vasta quantità di sperienza è cumpetenze, hà una basa di clienti enormi è risponde à tutti i vostri bisogni unichi.Dunque, sentite liberu di cuntattà"Jingyan" avà per uttene tutte l'opzioni di persunalizazione è imballaggio.

 

Per l'omi

Postu tempu: Dec-07-2022