Cumu persunalizà una buttiglia di vetru?

I buttigli di vetru sò fabbricati in u mondu, è parechji buttigli unichi è belli sò fatti in Francia, Italia è certi paesi slavi di l'Europa orientale.Tuttavia, questi ponu esse abbastanza caru è pudete ottene qualitàbuttigli di vetru chjarucustom made à e vostre specificazioni da parechji altri paesi à prezzi più prezzu o più competitivi.
Custombuttigli di vetru viotupò esse fabbricatu cù tecniche di soffiatura o pressa.Ci hè ancu una larga gamma di qualità di vetru è una varietà di tappi.In più di a forma, i buttigli di vetru persunalizati ponu esse dipinti, stampati, stampati à caldu, incisi, embossed è etichettati in diversi modi.Ogni buttiglia di vetru pò esse persunalizata per compie un disignu unicu, cum'èbottiglie di vetru di prufume, buttiglie di vetru diffusore di canna, bottiglie di vinu rossu, etc.

Flacone di vetro diffusore

1.Decide nantu à a vostra idea di buttiglia di vetru persunalizata
Sì avete digià un'idea per una buttiglia persunalizata, avemu bisognu di parlà è di negozià inseme per risolve qualsiasi prublemi evidenti è portanu direttamente à a produzzione.Travaglieremu cun pacienza cun voi per capisce i vostri bisogni esatti.
U nostru squadra di cuncepimentu investigarà ulteriormente i vostri bisogni è ùn generà micca solu idee per adattà à u vostru brief originale, ma cunsidererà ancu i prezzi fattibili è l'alternative di fabricazione è e migliure per aiutà in a produzzione è u riempimentu.

2. Disegni tecnichi
Quandu u disignu hè cumpletu, u prossimu passu hè di creà un disegnu di specificazione di buttiglia per definisce e caratteristiche misurabili di a buttiglia mentre aderiscenu à e restrizioni di fabricazione.In questu stadiu, avemu bisognu di verificà e specificazioni tecniche prima di a produzzione.
A nostra squadra interfunzionale di disegnatori è ingegneri industriali hè pronta à aiutà cù:
Disegnu di bottiglie è tappi Sistemi di dispensazione è di dosaggio Ergonomia è fattori di forma Prototipazione rapida.Allora faremu disegni tecnichi è mandà à voi per cunferma.
3. Rendering 3D
Una volta chì i disegni sò appruvati, procedemu à detallà a meccanica detallendu tutte e funzioni.Dopu à stu mecanismu, avemu digitalizatu è renditu u novu pruduttu per avè un ochju assai vicinu à u pruduttu finali.Questu hè induve vene veramente vivu.

4. Molds è Vials
Trasformemu i disinni in prudutti veri, i stampi persunalizati sò creati in circa 25 à 30 ghjorni, è trè o quattru vials ponu esse pruduciuti.Ci hà da piglià circa 5 ghjorni per fà campioni.I campioni seranu ancu espressi per voi per verificà direttamente.Se a mostra finali hè cunfirmata, questu serà cunsideratu cum'è u standard per a produzzione di massa;s'è vo vulete qualchi picculi cambiamenti, hè dinù accittabbili, avemu da riparà prima di andà à u strumentu pruduzzione piena.
Capacità di furnisce stampi, anelli di collu è qualsiasi altri cumpunenti necessarii per u prucessu di furmazione, simu un one-stop shop per tutti i vostri bisogni di furmazione di container.

5. Produzzione di massa
Infine, si tratta di pruduzzione di massa.Tuttu u prucessu, da a materia prima à l'ispezione di qualità, serà monitoratu cù cura è prufessiunali per furniscevi buttigli di alta qualità chì ricunnosce.

6. U tempu di consegna
In tutta a nostra gestione di a supply chain, a consegna puntuale coherente hè critica per u successu di a nostra attività.U nostru dipartimentu di magazzinu assicura chì i vostri prudutti sò currettamente magazzini prima di a consegna.Minimizà i colli di bottiglia di a catena di fornitura

Trà i clienti è l'imprese, spedendu buttigli direttamente da i nostri centri di distribuzione, diventemu esperti in ciò chì importa più per voi - consegna puntuale.

Flacone di prufume

Postu tempu: Apr-13-2023