Cumu sceglie u materiale adattatu per i cusmetichi? Parte 2

In fatti, s'ellu si tratta di buttigli di vetru o di buttigli di plastica, ùn ci hè micca un bonu o male assolutu per questi materiali di imballaggio.Diverse cumpagnie, diverse marche, è diversi prudutti sceglienu di utilizà prudutti diffirenti secondu a so propria marca è u posizionamentu di u produttu, u costu è i bisogni di u scopu di prufittu.U materiale di imballaggio "appropritatu" (core) deve esse una materia di sicuru.

 

 

Vantage
1. A buttiglia di vetru hà una bona stabilità è proprietà di barriera, ùn hè micca tossica è senza gustu, è ùn hè micca faciule per reagisce chimicamente cù i prudutti di cura di a pelle è ùn hè micca faciule di deteriorate.
2. A buttiglia di vetru hà una bona trasparenza, u cuntenutu hè chjaramente visibili, è u "valore facciale + effettu" trasmette un sensu di altu livellu à i cunsumatori.
3. A buttiglia di vetru hà una bona rigidità, ùn hè micca faciule di deformazione, è hè più pesu.I cunsumatori anu più pesu in e so mani è si sentenu più materiale.
4. I buttigli di vetru anu una bona toleranza di a temperatura è ponu esse sterilizzati à alta temperatura è almacenati à bassa temperatura;i buttigli di vetru sò più convenienti è più accurati per sterilizà cà i buttigli di plastica.
5. A buttiglia di vetru pò esse riciclata è reutilizata senza contaminazione per l'ambiente.

Bottiglia di Vetru Cosmetica (4)

Mancanza

 
1. A buttiglia di vetru hè fragile è faciule da rompe, è ùn hè micca faciule d'almacenà è di trasportu.
2. I buttigli di vetru sò pisanti è anu un altu costu di trasportu, in particulare per a spedizione espressa di e-commerce.
3. U prucessu di buttiglia di vetru cunsuma assai energia è contamina l'ambiente.
4. Comparatu cù i buttigli di plastica, i buttigli di vetru anu un rendimentu di stampa poviru.
5. In cunfrontu cù i buttigli di plastica, i buttigli di vetru anu un costu più altu, un costu di apertura di muffa più altu è un MOQ più grande.

Bottiglia di Vetru Cosmetica (5)

Per riassuntu, attraversu l'analisi comparativa di i "vantaghji" è i "disvantages" di i buttigli di imballaggio di i dui materiali, anu proprietà diverse, caratteristiche diverse è vantaghji diffirenti.I "pros" è i "cons" sò assai chjaru.

Indipendentemente dabuttiglia cusmetica di vetru, bottiglia di vetru di prufume, Bottiglia di crema BBo altri usi.Pensemu personalmente chì si cunsiderà u costu, u almacenamentu è u trasportu, è u rendiment di u disignu, e marche corporative ponu preferite i buttigli di plastica;s'ellu si cunsidereghja a qualità stabile, l'aspettu di u produttu è i gradi di u produttu, in particulare i cosmichi high-end, i marchi corporativi ponu preferisce buttigli di vetru.

 

 

Bottiglia di Vetru Cosmetica (3)

Tempu di pubblicazione: 12-10-2022