Cumu sceglie a candela più profumata?

Parfum de bougie parfumée :
A fragranza varieghja da persona à persona, è u sensu di l'olfattu di tutti hè diversu.Qualchidunu pò pensà chì u stessu pruduttu hè troppu forte, mentri àutri pensanu chì hè troppu debule.

Quandu sceglite à u principiu, hè cunsigliatu di sceglie un liggeru prima.A seguita di e preferenze populari hè basicamente menu prubabile di passà nantu à u tronu, salvu chì ùn avete forti piaceri è dispiaci per l'odori.

Di sicuru, u megliu modu hè di andà in a tenda per sente l'odore.Se ùn avete micca manera di pruvà stessu, hè cunsigliatu di sceglie secondu l'aroma chì ti piace di solitu.

Quandu sceglieCandelieri in vetru profumatu, Avete ancu cunsiderà a staghjoni, cum'è scents fiurali in a primavera, scents fruttu in l'estiu, è scents woody in u vaghjimu è l'invernu.

Bottiglia di vetru Candela

Pudete sceglie secondu l'ambiente di usu:

1. Cucina è sala di pranzu.A cucina è a sala di pranzu sò i spazii cù i sapori più mischiati in a casa.Pudete adupràCandele profumate in bottiglia di vetrucù mela fresca, pepino, pera è altri sapori basati nantu à l'alimentu fruttu è diliziosu.

2. U salottu.U salottu hè u locu più energicu in tutta a casa, è in generale hè u locu induve stà in casa per u più longu tempu.Avete bisognu à aduprà snacks per l'usu di ogni ghjornu.Pudete sceglie rosi, peonii è altri fragrances fiurali freschi.Sì avete amici cum'è invitati, pudete sceglie u fruttu di passione.Una candela profumata di frutta cù un odore d'ambienti piacevule.

3. Bagnu.I candele in u bagnu sò megliu scelti per dà à e persone una "brisa" chì pò caccià l'odori, cum'è l'agrumi di l'agrumi o l'arfumi di lignu, l'arfumi di u boscu, l'arfumi di limonu, i sapori di pompelmo è i sapori di bergamotta sò tutti assai boni scelte.

4. A camara.Sceglite un profumu rilassante è stressante, cum'è lavanda, cunnisciuta com'è aromaterapia universale, o camomilla è sandalo, chì sò ancu ipnotichi è rilassanti.Se vulete una atmosfera spiciale, pudete puru sceglie l'ylang-ylang è fragrances aromatizzate di rosa.

5.Sala di studiu.Quandu u travagliu in u studiu, pudete aduprà una piccula quantità di fragranza di menta o di lemongrass, chì ponu rinfrescà a vostra mente è restaurà u vostru spiritu.Quandu leghje un libru, pudete sceglie fragranza di tinta è fragranza di pinu, chì sò assai adattati.

6.Vasetto di candele per aromaterapia cù coperchipò esse usatu in parechje occasioni, cum'è stanze di psicoterapia è altri spazii, rigali di inaugurazione di casa, rigali d'anniversariu, anniversarii, etc., ma duvete sceglie u dirittu per cumplementari l'altri.Pudete ancu sceglieDiffuseur à roseau parfumé en verre.

Candela di design di Natale

Pudete sceglie secondu l'effettu:

I sapori dolci cum'è fragole è blueberries aiutanu à eliminà a depressione.

Fragranze floreali, cum'è jasmine, gigli è crisantemi, ponu dispel l'infelicità in u core è accelerà a circulazione di sangue.

Lavanda, l'arbulu di tè, etc. pò calmà u corpu è a mente, è anu ancu effetti antibacterial.

A camomilla pò fà u corpu è a mente estremamente calmu, assai adattatu per e donne incinte è i zitelli.

L'odore di limone pò aiutà à restaurà l'spiriti è mantene a mente chjaru, aduprate quandu site stressatu è avete bisognu di energia positiva.

Lily hà l'effetti di sguassà u calore, umidificà i pulmoni è allevia a tosse, calmà i nervi è rilassate a mente.

L'aranciu hà a funzione di fà a ghjente fresca è allegra, rinfurzà u desideriu di cumunicà, aiuta à riduce i pori, è rinfriscà l'acqua.

Candela in Ceramica Profumata

Tempu di Postu: Nov-30-2022