Cumu funziona u diffusore di canna ?

I diffusori di canna anu pigliatu u mercatu di l'aromaterapia da una tempesta di pocu annu.Puderanu esse truvati in quasi tutti i punti di vendita cummirciali da i grandi magazzini à i mercati di l'artighjanali à i vetri di Internet.Ancu quant'è populari, assai persone ùn sò micca sicuru di ciò chì sò o cumu travaglianu.Avà spieghemu cumu l'oliu profumatu, una buttiglia decorativa è i canne si combinanu per dispense fragranza.

Un diffusore di canna hè custituitu da trè cumpunenti basi.Abuttiglia diffusa di vetru, un set diBastoncini diffusori di aromaterapiaè oliu diffusore.Riempite a buttiglia diffusa circa trè quarti piena di l 'oliu diffusore, poi inserisci uBastoncini diffusori di fragranzain l'oliu è site tutti pronti per andà.Sembra abbastanza simplice.È hè.Fighjemu un sguardu più vicinu à cumu funzionanu è uttene una grande idea di perchè i diffusori di canna guadagnanu pupularità cusì rapidamente in questi ghjorni.

Flacone diffusore coloratu
Disegnu di a buttiglia di diffusore

U cuntainer di vetru si spiega da sè stessu.Pudete aduprà quasi tuttu ciò chì hè custituitu di vetru è hè abbastanza altu per sustene e canne.Pudete truvà diverse capacità cum'è 50ml, 100ml, 150ml, 200ml in a nostra tenda.Suggeremu di utilizà solu buttiglia di vetru, postu chì certi plastichi ùn sò micca formulati per l'usu cù l'olii.

In seguitu, avete i canne di diffusore.I canne di diffusore s'assumiglia à bastoncini di bambù.Tuttavia, sti canne di diffusore sò fatti di rattan, micca di bambù.Quessicanne di rattansò generalmente trà 10 è 15 inch di lunghezza.(I canne di 12 pollici sò cunsiderate a lunghezza più populari).Ogni canna individuale cuntene circa 40-80 tubi vascular.I paragunà sti pipi vasculi cù picculi cannucce.Correnu tutta a lunghezza di a canna.Hè attraversu questi tubi vascular chì a canna "suck up" l'olii è tira à a cima di e canne.L'odore hè poi dispersu in l'aria per evaporazione naturale.In generale, trà 5-10 canne sò utilizati à tempu.Più canne diffuse, più grande l'odore.

BASTONE DI RATTAN

3.Oliu diffusore

 

Avà avemu l'oliu diffusore.L'oliu diffusore stessu hè custituitu da una "base" di liquidu diffusore di canna mischju cù olii di fragranza o olii essenziali.A basa stessa hè specificamente formulata per esse u "grossu" ghjusta per trasfurmà in modu efficace u canali di canna.Parechje basi utilizanu solventi chì sò troppu grossi per trasfurmà i canne bè.Questu pò esse risultatu in una fragranza povera è appiccicosa, canne deformate.Quandu compra olii diffusori di canna, cercate olii chì ùn cuntenenu micca solventi chimichi duri cum'è DPG.

Avà chì avete i principii, guardemu un pocu più vicinu per capiscenu ancu u diffusore di canna è cumu usà megliu.

1. Reed Stick deve esse giratu una volta à settimana o più.Questu hà da principià u prucessu di perfume di novu mentre l'oliu hè ripresu da i canne.
2. I canne di rattan ùn deve micca esse riutilizate.I canni di rattan deve esse rimpiazzati ogni volta chì l'odore hè cambiatu.Se riutilizà e stesse canne, l'odore si mischiarà.Hè pussibule chì i scents mischiati puderanu cumplementari l'altri, ma a maiò parte di u tempu, ùn pruduceranu micca risultati piacevuli.

3. I canne di diffusore ponu ancu chjappà cù u polu cù u tempu per via di i canali chì cuntenenu, per quessa, hè megliu di rimpiazzà ogni mese o se cambiate l'odore.Inoltre, i canni ponu esse saturati eccessivamente d'oliu cù u tempu.Dunque, di novu, a sustituzione intermittente hè megliu.
 
4. Ancu s'è i diffusori di canna sò più sicuri di candele, a prudenza deve esse sempre usata.L'oliu diffusore di canna ùn hè micca pensatu per l'applicazione diretta à a pelle o ingestione.Si deve esse attentu à ùn vultà u diffusore nantu à o mette direttamente nantu à superfici delicate.Questu hè soprattuttu impurtante s'è vo avete i zitelli chjuchi, animali.I diffusori di canna sò cumpletamente senza fiamma, per quessa, ùn deve micca pruvà di accende i canne.


Tempu di Postu: Mar-15-2023