Domande frequenti nantu à l'apertura è a persunalizazione di a buttiglia di vetru

1. Chì ghjè a diffarenza trà u vetru biancu altu è u vetru biancu di cristallu ?

U materiale biancu altu è u materiale biancu Crystal sò l'espressione diDiffusore di bottiglia di vetruqualità.U materiale biancu altu hà una bona trasparenza, è u materiale biancu cristalu hà a megliu trasparenza.Di solitu paragunatu cù u cristallu, i buttigli di cristalli sò tendenu à esse più pesanti, è spessu cuntenenu un fondu profundo di 20-30 mm chì dà a buttiglia una sensazione più sustanziale.I cristalli bianchi sò spessu l'scelta di marchi in u settore di licore premium, in particulare in e categurie di vodka, cognac, brandy è whisky.
2. Hè pussibule à emboss o emboss trademark o logu in ubuttiglia di vetru diffusa?

Cum'è una caratteristica di u stampu stessu, ùn hè micca prublema per incorpore funzioni di embossing / de-embossing inBottiglie Diffusore Decorative.Hè un modu costu-efficace (è gratuitu) per dà u vostru pruduttu più impattu è persunalizà a vostra marca.Micca tutti i ditaglii ponu esse ottenuti in questu modu, ma mandateci u vostru disignu per rivisione è pudemu fà sapè.

3. I disinni persunalizati ponu esse trattati in profondità nantu à i mo buttigli persunalizati in Cina?

Ci hè una varietà di tippi di decorazione chì ponu esse aduprati per persunalizà più u disignu di a buttiglia.
Trasferimentu di u Calore Ceramicu: Un metudu di applicà un decalcolu à a buttiglia di vetru, chì hè poi cottu nantu à a superficia di vetru.U costu di l'etichette di solitu dipende da u numeru di culori è grandezza.

Tintura cumpleta, parziale o gradiente da spray organico fine (sicuru per l'alimentariu), poi cuttu "fora" nantu à a superficia di vetru.Avemu cumminazzioni di culori dispunibuli, o culori specifichi ponu esse ottenuti da mostre o culori.U culore pò ancu esse aghjuntu à u materiale di vetru stessu durante a produzzione.Ancu se parechji culori di vetru ponu esse ottenuti in questu modu, i clienti ponu esse un pocu à a misericòrdia di u calendariu di produzzione, aspittendu chì a campagna per corre in u so culore desideratu.
Decorazione Secundaria: Badges di Metallu, legnu, plastica, cera, cristalli di diamanti è altre embossing è de-embossing.

4. I ditaglii di u prugettu seranu guardati cunfidenziale ?

Travagliemu cù tutti i clienti cum'è una materia di corsu è in a più stretta cunfidenziale.E persone chì volenu chì firmemu NDA;facemu.Questu hè spessu un prerequisite per alcune di l'imprese più grande chì travagliammu.

5. Avete u muffa è u disignu per persunalizàFlacone di vetro diffusore?

U cliente hè u pruprietariu di u moldu è cum'è parte di i nostri termini di serviziu ùn pudemu micca aduprà u moldu per qualsiasi altru cliente.I clienti sò liberi di "portà" i muffa à qualsiasi altra fabbrica, se vulete, o di ripiglià dopu a produzzione hè finita.

6. Chì ghjè a diffarenza trà u muffa di buttiglia di mostra è u muffa di a buttiglia di pruduzzioni di massa ?

I stampi di mostra sò dispunibuli cum'è una tappa in u prucessu di sviluppu di buttiglia di u cliente.Hè un modu costu-efficace per i clienti per rivisione i so disinni è fà aghjustamenti prima di andà in a produzzione piena.Un mudellu di mostra hè solu bonu per circa 5-10 pezzi di mostra.
Solu dopu chì u disignu finali hè statu cunfirmatu, l'attrezzi di produzzione hè fattu.Questu hè un inseme cumpletu di stampi di pruduzzione, è sicondu a dimensione di u stock, pò pruduce circa 500.000 pezzi.

Flacone diffusore coloratu

Tempu di Postu: Mar-08-2023