Diffuser Sticks: Chì sò?Cumu travaglianu?E quale sceglie ?

BA-006
1
BYRS-003

A fragranza ghjusta pò cambià l'ambienti in a vostra casa, aiutendu à creà una sensazione persunalizata chì si adatta à u vostru stile è a vostra persunità.Candele d'aroma sò fantastiche per uni pochi d'ore di fragranza, ma se vulete esse salutatu cù u vostru profumu preferitu in a vostra casa, un diffusore di canna hè a strada per andà.A candela di l'aroma pò brusgià per uni pochi d'ore, mentre chì u diffusore di canne pò mantene l'odore per mesi à volta.

U diffusore di canna hè un modu fantasticu per dà a vostra casa una fragranza di longa durata.Eccu ciò chì avete bisognu di sapè cumu funzionanu è cumu sceglite i bastoncini di diffusore ghjusta per assicurà chì uttene una distribuzione di scent premium.

Cumu funziona i diffusori di canna ?

 

Un diffusore di canna hè custituitu da quattru cumpunenti.Prima, a buttiglia hè u corpu principale di u diffusore di canna chì cuntene u sicondu cumpunente, l'oliu di fragranza.U terzu hè u tappu per sigillà a buttiglia.Quartu, avete i canne individuali chì inserite da a bocca di a buttiglia in l'oliu di fragranza.

Canne di diffusoresò pieni di canali microscòpichi.Cume a canna assorbe l'oliu, viaghja per a longu di canna.Quandu ghjunghje à a cima, hè liberatu in l'aria è u profumu cun ellu.I canni sò quasi cum'è picculi paglia chì tiranu l'odore da a buttiglia in l'aria.

Cunsiglii per a scelta di i bastoni di diffusore ghjustu:

 

Sceglie i bastoni diffusori dritti hè impurtante s'è vo vulete tastà un profumu puru è equilibratu.Fate a scelta sbagliata è l'odore pò esse sbulicatu o appena notu.

Per esempiu, u bastone di bambù sò menu efficaci cà i bastoni di rattan.I canali in u bastone di bambù sò interrotti da i nodi, impediscenu à l'oliu di viaghjà finu à a lunghezza di u bambù è si dissipa in cima.bastone di rattananu un canale chjaru chì permette una distribuzione di l'odore più veloce è più uniforme.Pudete truvà canne di rattan in diversi diametri è lunghezze secondu i vostri bisogni.

 

Un diffusore di alta qualità bastonedurà 6-12 mesi.Sapete chì hè ora di rimpiazzà e canne quandu si sò soprasaturate è intasate - in fondu, quandu anu cessatu di liberà fragranza.Se nota chì l'odore si debilita dopu à uni pochi di mesi, pruvate à vultà i canne prima di rimpiazzà.

Quandu cumprate u bastone di diffusore di canna per piacè cunsiderà a capacità è a forma di u vostru diffusore di canna.A più grande a buttiglia di diffusore, u più longu i canne chì avete bisognu.A durata di e canne deve esse doppia l'altezza di a buttiglia diffusa.Pudete aduprà tanti canne chì si mettenu in u collu di a buttiglia.ma u più canna ti noi u più intensu u livellu di fragranza sarà.

STICK DI RATTAN-1
STICK RATTAN NERO -3
Diffusore

Postu tempu: Apr-19-2023