20 CONSIGLI PER COME PORTARE PERFUME -1

50ml 100ml Flacone di Profumu Quadratu-1
Flacone di profumo spray quadrato da 100 ml-1

Sembra chì sapemu tuttu di purtassiprofumu di buttiglia di vetru.Ma avete mai dumandatu cumu applicà u prufume per fà durà più longu è sona cum'è u so megliu?

Ci sò 30 cunsiglii nantu à cumu portà u vostru perfume è fà durà più longu.Questi cunsiglii vi aiuterà à gode di a bellezza di a vostra fragranza in tutta a so gloria è per un tempu più longu.

 

30 CONSIGLI DI COME PORTARE PERFUME E FARE DURARE PIÙ.

 

1.Take una duscia prima di spraying u perfume

Per un profumu più longu, appricà subitu dopu a doccia.Assicuratevi chì a vostra pelle hè secca prima di applicà u perfume.

 

2.Moisturize a vostra pelle

Se vulete chì a vostra fragranza durà più, appricà dopu à idratà a vostra pelle.Vasetto di crema cosmeticao lozione per u corpu chì puzza u listessu cum'è u vostru perfume.

 

3.Use vaselina

Se a vostra pelle hè troppu secca, aduprate un pocu di vaselina à i punti di pulsazioni prima di spruverà u perfume.Fararà a vostra fragranza durà più longu perchè a pelle grassa mantene a fragranza megliu.

 

4.Choose i punti dritta

Sè vo avete mai dumandatu induve spray u vostru perfume, a risposta hè u puntu di pulse.Quessi sò i punti induve l'arterie sò più vicinu à a superficia di a pelle, induve pudete sentu u to core.

I punti di pulse sò ancu chjamati punti caldi.Aiutate à i profumi sonu più brillanti è più forte.

Ci sò qualchi punti di pulsazione: nantu à i polsi, nantu à u collu trà i clavicles, daretu à l'arechje, nantu à u pliu di i coddi, daretu à i ghjinochje.Pudete ancu applicà u perfume nantu à i turmi, i vitelli, u clivage è u ventre.

In fatti, i vostri punti di pulse sò i posti perfetti per portà u vostru perfume.Ma pudete ancu emulà unu di i trucchi magichi di Coco Chanel - spray perfume induve vulete esse basgiatu.

 

5.Don't Rub i vostri polsi

Dopu avè spruzzatu u perfume nantu à i vostri polsi, ùn li fregate micca.Fararà a vostra fragranza sona sbagliata è dura più corta perchè u strofinamentu farà sparisce e note di cima più rapidamente.Spray u perfume à i punti scelti è lasciate seccu nantu à a vostra pelle.

 

6.A Distanza hè sensu

Quandu spraying perfume, mantene a buttiglia à 5-7 inch da a pelle per prevene grandi gocce di perfume da ghjunghje nantu à a pelle.

 

7. Ùn vi scurdate di i vostri capelli

I capelli conservanu l'odore di u perfume megliu cà a pelle.Pudete spruzzate una piccula quantità di spray di fragranza nantu à i vostri capelli, o megliu ancu, nantu à u to hairbrush, cum'è l'alcohol in a fragranza pò dannà i vostri capelli è asciucà.

Ricurdativi: applicà u perfume solu à i capelli freschi lavati, postu chì l'olii naturali di i capelli ponu influenzà l'odore di u perfume.

In modu persunale, mi piace à spritz un pocu di a mo fragranza nantu à i mo capelli, braid it in a ponytail, and let it down after a while.Questu modu, i mo capelli sò sempre impressiunamente profumati.

Ci sò ancu assai fragrances per a cura di i capelli chì ùn dannu micca i vostri capelli.Pudete truvà fragrances di capelli cum'è questu in parechje marche di designer è case di fragranza di nicchia.

 

8.Don't Spray Perfume nantu à a robba

Spray u perfume direttamente nantu à a pelle, micca nantu à a robba, postu chì u perfume pò lascià qualchi macchie.Assicuratevi chì u vostru perfume si secca nantu à a vostra pelle prima di mette nantu à a vostra robba.

Pudete ancu spray perfume nantu à i punti di pulse chì ùn sò micca cuparti da a ropa.In questu modu, a vostra fragranza sonarà più luminosa è vi sentite megliu durante u ghjornu.

Attenti: Ùn spray perfume nantu à i ghjuvelli chì u perfume pò dannà i ghjuvelli.

A vostra robba conservarà l'odore di u vostru perfume per un bellu pezzu.Di sicuru, pudete fà questu à u vostru propiu risicu se vulete, ma hè megliu per evità di spraying perfume nantu à a vostra robba.

Comu ultimu risorsu, pudete spray perfume nantu à a sciarpa.Crea un profumu extra intornu à voi.

 

9.Keep fragranza in u locu dritta

Per fà i vostri profumi durà più longu, per piacè utilizate un pozzuflacone di profumo diffusorealmacenà in un locu scuru induve ùn ci sò micca cambiamenti drastici di temperatura.Ùn guardate micca in u bagnu o in altri lochi umidi, caldi è troppu luminosi.

Mantene u vostru perfume in u vostru armariu, scaffale o comò.Ma assicuratevi chì u vostru perfume hè tenutu luntanu da a luce.

Pudete ancu mantene i vostri fragrances in a scatula in cui sò ghjunti in origine.

10.Ùn porta micca troppu prufume

A vostra fragranza deve esse attrattiva, micca l'altru.Hè per quessa chì hè megliu per evità di utilizà troppu perfume.

Sè aduprate a stessa fragranza ghjornu dopu ghjornu, vi abituerate è ùn sentirete micca u profumu cum'è prima.Ma questu ùn significa micca chì e persone intornu à voi ùn si sentenu micca cusì.

Ogni tantu, hè una bona idea di cambià a vostra fragranza.In questu modu, u vostru sistema olfattivu ùn s'abituerà à un odore è senterete chì u vostru profumu hè u megliu.

Al di là di questu, utilizendu diverse fragrances è sperimentendu cù diversi profumi pò sviluppà u vostru sistema olfattuale è rende a vostra sperienza di l'olfattu megliu è più luminoso.

 


Tempu di Postu: 04-Jan-2023