20 CONSIGLI PER COME PORTARE PERFUME -2

Icone vettoriali di parfume isolate nantu à u fondu biancu
Flacone di Vetru di Parfume

11.Choose u dirittu quantità di sprays

Se ùn sapete quante volte duvete spray u vostru perfume, verificate a cuncentrazione di u vostru perfume.

Se avete una Eau de Cologne o Eau de Toilette leggera è rinfrescante, fate 3-4 sprays senza preoccupazioni.Ma s'è vo avete Eau de Parfum o Profumu intensivi è pesanti, fate 1-2 sprays diflacone spray profumo.

 

12.Less hè più

I prufumi troppu forti ponu causà un mal di testa micca solu à l'altri populi, ma ancu à voi.Se ùn vulete micca chì u vostru perfume preferitu sia u vostru peghju nemicu, o ùn sapete micca cumu aduprà intelligente, a risposta hè ancu 1-2 sprays.

 Se vulete un profumu ligeru è micca intensu, pudete ancu pruvà a nebbia di u corpu o sprays di fragranza per u corpu.Quessi sò spruzzati cù una cuncintrazione bassa di ingredienti di perfume.

 

 13.Use asciugamani di maquillaje per sguassà u perfume

 Ùn vi preoccupate micca s'ellu mette troppu prufume.Pudete facilmente sguassate cù salviette di maquillaje o qualsiasi altre salviette d'alcool.

 

14.Reapply a fragranza durante u ghjornu

Pudete riapplicà 1-2 volte si senti chì u vostru profumu diventa più tranquillu durante u ghjornu.Ma avete bisognu à esse attentu à questu.Hè megliu dumandà à qualcunu se u vostru perfume hà un odore forte o micca, è s'ellu ùn hè micca allora pudete riapplicà.

 

15.Combine Perfume

Ricertamenti, unu di i modi più populari per applicà fragrances hè di stratificate.Pudete stratificà diverse fragrances per ottene qualcosa di novu è unicu.

Prima di applicà diverse profumi à a vostra pelle, pruvate cumu si travaglianu inseme nantu à un dipstick.Se ti piace stu risultatu, repite u prucessu nantu à a pelle.

Per stratificate i fragrances in u modu ghjustu, avete bisognu di portà u più pesante prima, seguita da u più liggeru.A cumpusizioni di u perfume hè quasi listessa cum'è quella di qualsiasi perfume, cù note di cima, media è basa.

E note di punta sò generalmente fresche, leggere è spariscianu rapidamente, mentre chì e note di basa sò soprattuttu profonde, intensive è duranu più.

 

16.How à applicà olii essenziali?

Ci hè ancu qualchi cunsiglii per cumu applicàbuttiglia d'oliu di prufume.

 Pudete truvà olii di perfume in forma di perfumi roll-on.In questu casu, pudete aduprà stu perfumeoliu direttamente à a pelle à i punti di pulsazione.O pudete mette un pocu d'oliu nantu à e vostre impronte digitali (lavate e mani

prima) dopu à u puntu sceltu.

Ci hè ancu olii di prufume chì ùn sò micca in forma di roll-on, ma solu venenu in picculi buttigli.qualchì volta anu un applicatore, ma se ùn avete micca unu, pudete aduprà a vostra impronta digitale per applicà tali olii o truvà un applicatore chì hè utile.

 

17.How à aduprà Perfume solidu?

Per applicà un perfume solidu à a pelle, aduprate i vostri ditte per piglià un pocu perfume da u vasu è poi trasfiriu à a pelle à i punti selezziunati.

In modu, pudete ancu aduprà u vostru perfume solidu cum'è un moisturizer per e mani o per qualsiasi altru locu seccu di u vostru corpu si ùn avete micca una crema à manu, ma a vostra pelle si senti un malu.

18.Pensate à una occasione

Sceglite una fragranza basatu nantu à i vostri scopi.Sè avete bisognu di un perfume per vèstinu à u travagliu o in tuttu u ghjornu, sceglite una cosa ligera è micca troppu saturata.

Ma sè vo circate una fragranza per esce, sentite liberu di sceglie qualcosa più profonda, più calda è sensuale.

 

19 Nantu à e stagioni

Anch'elli sceglite a fragranza ghjusta per una stagione particulare.I prufumi pisanti è intensi ùn sò micca assai adattati per l'estiu, ma vi calderanu durante i ghjorni più freti di l'invernu.

À u cuntrastu, certi sfumaturi fiurali è agrumi ligeri farà u vostru veranu più frescu è u vostru umore megliu.

 

20.I cunsiglii più impurtanti

L'ultimu è u più impurtante suggerimentu nantu à cumu portà u prufume in u modu ghjustu hè - per fà cù amore.

Avete da aduprà solu quelli fragrances chì ti piace è ti facenu sentu felice ogni secondu chì l'utilizate.Ùn importa micca s'ellu avete una sola fragranza per tutte l'occasioni è tutte e stagioni, o cambiate fragrances duie volte à ghjornu.

Fate solu cù amore è gode di i vostri profumi preferiti

Di sicuru, hè ancu impurtante di pensà à e persone intornu à voi.Per travaglià in un uffiziu, avete bisognu di mantene in mente chì certi fragrances forti è saturati ponu causà mal di testa è distract a ghjente.U stessu pò esse dettu di l'usu di tali perfumi in una palestra o in altri lochi cum'è questu.

In ogni altru casu, l'scelta di u perfume dipende solu da voi.

Ùn ci hè micca una fragranza per un certu gruppu d'età, è ùn ci hè micca perfume per un culore di capelli diversu.In fatti, ùn ci sò micca fragrances per e donne è l'omi.

Sò liberi di sceglie a fragranza chì si adatta megliu à a vostra persunità, sia ch'ella sia etichettata

femminile o maschile.U prezzu di u vostru perfume ùn importa ancu.L'unicu ciò chì significa assai hè cumu si senti cù u prufume è u disignu dibottiglia di vetru di prufume.


Tempu di post: 11-Jan-2023