Perchè più clienti preferanu aduprà buttigli di vetru?Parte 2

Ragione 3: Maximize u gustu è u valore di i cosmetichi

In u mercatu, parechji cuncetti di cura di a pelle emergenu in un flussu infinitu, è variiBottiglia di vetru cosmeticus sò abbaglianti.Parechji prudutti vende micca solu l'efficacità, ma ancu a moda è a cultura.A moda è a natura culturale dibuttiglia di imballaggio di cosmetichihè di solitu ciò chì chjamemu gustu.

Cumu riflette u gustu di i cusmetichi, in più di a publicità di u produttu è a visualizazione di u cuntatore di u produttu,Bottiglie di vetru cosmetichisò un ligame impurtante è un traspurtadore impurtante.Una buttiglia di vetru decentu pò micca solu stimulà direttamente i sensi di i cunsumatori, ma ancu riflette cumplettamente u gustu di u pruduttu.Inoltre, a pisantezza di a buttiglia di vetru Cosmetics pò duppià a fiducia di i cunsumatori è migliurà a qualità di i cusmetichi, chì ùn pò micca esse ottinutu da l'imballu di buttiglia plastica.

I cusmetichi sò "vendenu sogni, moda è speranza", è u valore psicologicu di i cosmichi hè assai impurtante.Per esempiu, u prezzu di a stissa buttiglia di crema 5g, Skin Key, Guerlain, Sea Blue Mystery, La Prairie, etc. pò esse altu cum'è millaie 10.000 yuan, mentri marche naziunali sò generalmente solu uni pochi centu decine di yuan o ancu. più bassu.Per quessa, u prezzu di sta crema copre u valore psicologicu di l'apparenza di u pruduttu stessu, a decorazione di buttiglia di vetru, a marca, l'imaghjini corporativi è altri fattori.

In riassuntu, i materiali di imballaggio plasticu ùn ponu micca paragunatu cù i prudutti di vetru in quantu à attrae i clienti è esprimenu a marca, u gustu, u valore, etc.

Bottiglia di vetru

Ragione 4: I buttigli di Materiale di Vetru ponu esse riciclati è riutilizati senza contaminazione di l'ambiente

Sutta l'"Ordine di Restrizzione di Plastica", i novi materiali di imballaggio chì sò verdi, ecologichi è riutilizati sò diventati una scelta inevitabbile per l'imprese, è di sicuru i cosmetichi ùn sò micca eccezzioni.

Cum'è u paese di punta in Cosmetics Bottle Product, a Francia hè sempre stata riluttante à accettà i prudutti di plastica, è parechji "ordini di restrizzioni di plastica" sò emersi unu dopu l'altru.

Dunque, i buttigli di vetru ponu esse riciclati è riutilizati senza contaminazione di l'ambiente, chì deve esse unu di i mutivi impurtanti per quessa chì i cosmichi high-end preferanu l'imballa di buttiglia di vetru.

Bottiglia di materiale di vetru

Tempu di post: 20-oct-2022