A tecnulugia di trasfurmazioni back-end di buttiglia di vetru-Meetalizing

BOTTIGLIA

Eccettu a stampa, u rivestimentu di culore, u Metalizing ancu populari inbottiglia diffusa di cannaèbottiglie di prufumesuperficia.A metallizazione permette di creà una buttiglia upmarket cù un aspettu individuale, l'effettu di decoru attraente mette in risaltu l'unicità di u pruduttu.

A metallizazione hè ancu chjamata revestimentu UV, hè un prucessu di placcatura di una fina capa di metallu o di lega nantu à a superficia di a buttiglia di vetru, in modu di ghjucà un rolu protettivu, migliurà a resistenza à l'usura, a conduttività, a riflessione, a resistenza à a corrosione è a bellezza.

Curiosamente, i buttigli persunalizati ponu esse metalizzati cù materiali cum'è l'oru, l'argentu, u ramu, l'aluminiu, u nichel, per dà a superficia di l'buttiglia una iridescenza o un effettu di revestimentu più creativo.

U prucessu di metallizazione di buttiglia persunalizata implica u riscaldamentu è l'evaporazione di metalli in una camera senza aria finu à chì si condensanu nantu à una superficia rotante di buttiglia di vetru.Quandu u prucessu hè finitu, un topcoat protettivu hè appiicatu.Allunga l'aspettativa di vita di e buttigli di vetru postu chì hè stata sigillata da u cuntattu cù l'acqua o a corrosione per via di l'esposizione à l'aria.

I benefici di a buttiglia Metalizing

1. Apparizione di High Gloss

Trattamentu metalizing fà ubottiglia di vetru di prufumesuperficia in una apparenza di tessitura metallica lucida è lucida.Una buttiglia di vetru cù metallizazione, un aspettu brillanti rende u pruduttu finali più detallatu è luxu.

2. Wide Range di Culori

I buttiglii persunalizati ponu esse metalizati cù materiali cum'è l'oru, l'argentu, u ramu, l'aluminiu, u nichel, per dà à a superficia di a buttiglia una iridescenza o un effettu di revestimentu più creativo.

3. Effettu Mirror Metalized

Un revestimentu metallizatu, cù e so proprietà riflettenti è brillanti, trasfurmeghja l'aspettu di a vostra buttiglia in qualcosa di più glamurosa ch'è ùn saria statu senza questa finitura.

4. Aumentà a durabilità

U prucessu di metallizazione hè un modu d'alta qualità è costu-efficace per aumentà a longevità di i vostri buttigli.Aiuterà a prutezzione di i scratch perchè a superficia hè stata sigillata cù metallu invece di vernice o lacca, chì sguassate cù u tempu.A durabilità aumentata rende questa una opzione stupenda per buttigli persunalizati

 


Tempu di Postu: Nov-03-2022