Prestate attenzione à questi quandu utilizate candele profumate in a prima volta

Candele sò una necessità di ogni ghjornu.Uvasetti di candele aromatiche cù coperchipò purtà à a ghjente un sintimu spirituale piacevule, ma assai pirsuni fucalizza solu nantu à a "compra" di candele profumate, ma ingore "cumu aduprà"!

Oghje Parlemu di cumu utilizà e candele profumate.

1. Prima di accende, tagliate sempre u mecciu

Prima di accende a cannila ogni volta, a mechja di candela deve esse tagliata.A durata di u wick intornu à 0,5-0,8 cm hè u più adattatu.Quandu u wick trimmed deve esse strettamente torciatu cù i vostri ditte.Questu hè per fà a candela brusgiate uniformemente è evità chì a candela di candela sia troppu longa è e fessure di a cannila produca u prublema di fumu neru.

 

 

Cut Candle Wick

 

2. Evite anelli di memoria

Avete capitu chì l'anelli prufondi intornu à a vostra candela di candela?O quandu si brusgia, a cera fusa pare chì si stende solu intornu à quellu rin è i bordi intornu à a candela ùn si scioglie micca?Hè un anellu di memoria.Per evitari, brusgiate a vostra candela per almenu quattru ore in a prima volta.Quattru ore di brusgià liquificà tutta a superficia di a candela, cusì un anellu di memoria ùn si formarà.Altrimenti, cuntinuerà à brusgià intornu à quellu picculu cercolu chì formanu un tunnel, allora u restu di i vostri residui di candele profumate andaranu à perdi.

Anellu di memoria

 

3.Dip wicks per spegne a fiamma

Stingu e candele, ùn soffiate micca à vuluntà.Hè facilitu di pruduce fuliggine è odore.Pudete sceglie un strumentu prufessiunali di spegnimentu di candela o una tappa di candela.

Snuffer candela

 

4. Storage Candle

Candela di vetrudeve esse guardatu in un locu frescu, scuru è seccu, luntanu da l'apparecchi elettrici, stufe, fonti di calore è altri oggetti inflammabili.A temperatura eccessiva o a luce di u sole pruvucarà a superficia di a candela per funnu.

Quandu ùn sò micca in usu, i candele profumate anu da esse coperto cù una tapa per impediscenu l'evaporazione di l'olii essenziali è per evità a polvera.In generale, e candele d'aromaterapia sò cunsigliate per esse illuminate in mezu à un annu à un annu, per evità a volatilizazione di l'olii essenziali per troppu longu è affettanu l'effettu di fragranza.

 

5.Safe usu di punte candele

  • Ùn lasciate micca a candela accesa senza guardianu per evità accidenti
  • Mantene candele ardenti fora di a portata di i zitelli è di l'animali
  • Dopu chì a cannila hè brusgiata, u cuntinuu diventerà caldu, ùn a mette micca direttamente nantu à u mobili.Pudete mette coasters o vassoi per insulà.
  • Profumatucontenitori di candeleÙn sò micca cunsigliatu per e donne incinte è i zitelli in casa.

Tempu di Postu: Aug-18-2022