Cumu aduprà diversi tipi di Reed Diffuser?

In i mo ochji, l'odore pò esse ligatu à l'emozioni di l'adulti, è spessu hè ancu ligatu à i platti di memoria di e persone.

Diffusore di canna

一、Ta classificazione è l'usu diDiffusore

  1. Aromaterapia solida: L'aromaterapia solida hè generalmente legnu, è l'olii essenziali sò aghjuntu à questu, chì hà un odore piacevule.L'aromaterapia di legnu pò esse postu in u platu è pusatu in tutta a casa, è certi pò ancu esse ignited in u platu aromaticu, perchè u gustu hè più intensu.L'aromaterapia solida differente hà diverse dimensioni, in generale, pò brusgià per più di deci minuti ogni volta chì hè ignitu.

 

  1. Aromaterapia liquida: A mità di l'aromaterapia liquida hè estratta cù olii essenziali vegetali, chì hà un aroma forte è hè faciule da volatilizà.L'aromaterapia liquida pò esse usata in lampi d'aromaterapia.Basta à aghjunghje una quantità approprita d'acqua è uni pochi di gocce di aromaterapia liquida à a lampada di aromaterapia, accende l'interruttore, è l'aroma riempia tutta a stanza in pocu tempu.Di sicuru, l'aromaterapia liquida pò ancu esse dripped in a bagnera quandu pigliate un bagnu, chì aiutarà à rilassazione mentale è fisica.
Profumu liquidu
  1. Vasetto di candele profumate: Candele scented sò un tipu di candele artighjanali, chì in più di cera, sò ancu ricchi di olii essenziali, perchè ponu liberà un odore fragrante quandu brusgiate.I candele scented sò più belli in forma è più còmuda d'utilizà, cusì sò assai populari trà i principianti di aromaterapia.
  2. Canne di diffusore in rattan: L'aromaterapia di Rattan usa rattan è altri media per liberà l'olii essenziali in l'aria.Puderà cuntinuà à generà aroma senza usà una fiamma aperta.Ubastoncini diffusori in rattanpò ancu esse riutilizatu, sempre chì l'oliu essenziale hè aghjuntu regularmente.L'aromaterapia di Rattan hà diverse forme, hè sicura è faciule d'utilizà, è hè ancu una bona scelta per i principianti.

二、L'effettu di l'aromaterapia

Differente aromaterapia hà effetti diffirenti.Dopu avè capitu i nostri bisogni, scegliemu l'aromaterapia chì ci cunvene.In generale, hà l'effetti di purificazione di l'aria, calmà i nervi è aiutanu à dorme, regulendu a cundizione fisica è l'umore, etc.

1. Purificate l'aria

Purificà l'aria hè a funzione di l'aromaterapia generale.I più usati sò l'aromaterapia di rattan è l'aromaterapia di candela.Perchè l'odore di sti dui tipi di aromaterapia hè relativamente longu è frescu, hè assai adattatu per mette in u bagnu o in a camera.Pò esse efficacemente purificate l'aria è riduce l'odore.

2. regulà u sonnu

E persone muderni anu assai pressione in a vita è u travagliu, è spessu anu un poveru riposu, cusì quandu scegliemu l'aromaterapia, pudemu sceglie l'aromaterapia chì pò regulà u sonnu.I profumi orientali cum'è l'aroma di lavanda, rosmarinu è sandalo ponu calmà i nervi, regulanu l'umore è u statu di u sonnu, è facenu dorme più tranquillamente è cunfortu.

3. Bellezza è bellezza

Quandu parechje donne vanu à i saloni di bellezza, anu da esse l'articulu di massaggio d'oliu d'aromaterapia.Dunque, assai aromaterapia fiurali anu effetti di bellezza, cum'è rosi è calendula, etc., pudemu usà per steam our faces.Drop some in acqua calda, l'aroma pò seguità u calore per apre i pori di a pelle è rende a nostra pelle più moisturizing.

Candela profumata

Tempu di Postu: Sep-07-2022