Cumu imballà i buttigli di vetru per evità a rottura in u trasportu?

Per ubuttiglia di vetru diffusa, Ci sò 2 metudi principali di imballaggio per a buttiglia di vetru.Per una buttiglia chjara, se u cliente ùn hà micca una dumanda speciale, u nostru imballaggio cumuni hè di mette a buttiglia in imballaggio di bloccu direttamente.

Puderete dumandassi perchè a vostra buttiglia chjara pò't imballate cù u saccu di plastica unicu prima di a spedizione?Allora lasciate's coglie l'occasione per affruntà e preoccupazioni nantu à stu casu.

Cum'è u fornitore di buttiglia di vetru prufessiunale, a nostra fabbrica produce 400,000PCSbuttigli di vetru viotuOgni ghjornu, i cinture di trasportu di a produzzione attuale si movenu cusì veloce, i nostri travagliadori anu da imballà rapidamente in u cartone, se ritardu, tutta a linea di produzzione serà fermata.Inoltre, a temperatura di l'buttiglia prodotta hè assai alta, ùn ponu micca mette in sacchetti di plastica direttamente.Allora per una buttiglia chjara, u modu di imballaggio più cumuni hè di mette in cartone d'esportazione direttamente.

 

Per a buttiglia di decoru, imballeremu ogni buttiglia in un saccu di plastica.U saccu di plastica pò furnisce a buttiglia per evità u scratch è mantene u disignu originale in modu sicuru durante a spedizione.

 

Cumu evitemu a rottura in u trasportu?

 

1. I cartoni d'esportazione ondulati di cinque strati grossi è induriti seranu usati per assicurà chì a solidità di u cartone hè abbastanza dura in u trasportu.
2. Ognunubuttiglia di vetru chjarusi mette in un imballaggio d'ova lasciate a buttiglia separatamente per prevene scontri è danni.
3. Imballate i cartoni d'esportazione nantu à i pallets plastick.E copre u cartone d'esportazione nantu à u pallet cun film trasparente per fà abbastanza stabile in u trasportu.Infine, imbulighjate 2 bande nantu à u pallet per prevene l'inclinazione in a spedizione.

Se a vostra cumpagnia di marketing risponde à qualsiasi prublema o vulete sapè più nantu à l'infurmazioni di imballaggio.Allora vi sentite liberu di cuntattateci avà.Semu felici di diventà u vostru cunsiglieru persunale, per aiutà vi sapè di più nantu à cumu creà un stupente design di buttiglia di vetru cum'è immagine di marca.

 

IMBALLAGGI DI BOTTIGLIA DI PROFUMU DI VETRO
Imballaggio individuale

Tempu di Postu: Nov-10-2022