Cumu fà un diffusore di canna DIY?

banner 1

I diffusori di canna sò abbastanza faciuli di fà in casa da sè stessu.Prima ci vole à preparà qualchi materiali.

Parte 1: Preparate Materiali

1. Truvate un cuntinuu cù una apertura stretta.

Accuminciate u diffusore di canna di bricolage truvendu un cuntainer di basa adattatu per i canne.Cerca uncuntainer di vetruchì hè circa 50ml-250ml cù una piccula apertura fatta di vetru.Ùn aduprate micca una buttiglia di plastica, postu chì l'olii essenziali ponu reagisce cù u plasticu

Un collu di buttiglia strettu puderia assicurà chì l'evaporazione minima si faci.Sì troppu acqua s'evapora, u percentuale di l'olii essenziali serà altu è a fragranza diventerà troppu forte.

Pudete sceglie diverse buttigli di capacità secondu a dimensione di a stanza

I nostri magazzini spessu anu buttigli di vetru boni in una varietà di dimensioni.

Bottiglia di vetru
Bastoni di canna

2.Preparate bastoncini di canna.

Comprabastoncini in rattan diffusore or bastoncini di canna di fibraper u diffusore d'oliu.Per piacè utilizatori novubastoncini diffusori di canna, cum'è vechji canne perdenu a so efficacità una volta chì sò sopra-saturati cù l'oliu.

Sceglite a durata di u rattan secondu l'altezza di a buttiglia.I canni duveranu spuntà parechji centimetri da a cima di u cuntinuu.Aumente a capacità di scenting di u diffusore usendu canne chì sò duppiu l'altezza di a buttiglia o più.

I bastoni di rattan è di fibra sò generalmente venduti in 20cm, 25cm, 30cm, 35cm length.U diametru pò esse furnitu in 3mm, 3.5mm, 4mm.

3. Sceglite un oliu essenziale

Sceglite a vostra fragranza preferita.Assicuratevi chì l'oliu essenziale sò cuncentrazione di 100%, o ùn anu micca un profumu abbastanza forte.Pudete solu mette un oliu, o mischjà 2 o più olii.

Qualchì accoppiamentu d'olii essenziali classici:

  1. Aranciu è vaniglia
  2. Lavanda è menta
  3. Camomilla è lavanda
  4. Spearmint è patchouli
  5. Lavanda, jasmine, neroli è geraniu sò profumi calmanti
  6. Menta piperita, rosmarinu, arbulu di tè, limone, basilica è ginger sò profumi energizanti.
  7. Camomilla, aranciu, sandalo, lavanda è marjoram sò grandi per cumbatte l'ansietà
  8. Sceglite un oliu trasportatore

L'oliu Carrier hè un oliu neutru chì vene cun l'oliu essenziale per diluce per chì l'odore di l'oliu ùn hè micca sopraffattu.

L'alcolu d'alcolu, l'alcolu di perfume, o vodka pò esse mischju cù l'acqua cum'è un sustitutu di l'oliu trasportatore.

Amandule dolce, cartamo, rosmarinu, sandalo, chiodi d'anice stella, cannella, aranciu o pompelmo sò l'olii di trasportu cumuni.

OLIU ESSENZIALE
25-30 oliu

Parte 2: Assemblamentu di u Diffusore Reed

1.Measure fora di oliu

Pour¼ tazza (60 ml) oliu trasportatore.Sè vo site cù acqua è alcolu, pour ¼ tazza (60ml) d'acqua è aghjunghje 5ml di l'alcohol, poi mischjà.

Aghjustate u voluminu di l'oliu trasportatore secondu a capacità di a vostra buttiglia.Ma tenite in mente chì u rapportu di l'oliu di trasportatore à l'oliu essenziale deve esse di circa 85 à 15. Se vulete un diffusore di canna assai profumatu, fate u rapportu intornu à 75 à 25.

 

2. Add oliu essenziale

Aghjunghjite 25-30 gocce di l'oliu essenziale à u traspurtadore.Se sceglite 2 fragrances differenti, aghjunghje 15 gocce ogni fragranza

3.Combine l'oliu

Agite delicatamente a mistura d'oliu in a tazza di misurazione per mischjà l'olii movendu a tazza di misurazione in cerchi, o utilizate una cucchiara per mischjà è mischjà l'olii.

4. Pour l'oliu in buttiglia diffusore di canna

Pour l'oliu mischju in ubottiglia diffusa di cannacun cura.Se misurate a tazza ùn hà micca un beccu, per piacè utilizate un funnel per aiutà à trasferisce u liquidu in a buttiglia di diffusore di canna.

5. Mettite i bastoni diffusori di canna

Aghjunghjite 4-8bastoncini diffusori di cannain a buttiglia.Se vulete a fragranza forte per piacè mette più bastoni.

Pour Oil

Tempu di Postu: 14-Settembre-2022