Cumu sceglie u materiale ghjustu per i cusmetichi?

I materiali di imballaggio di i contenitori principali di i cosmetichi ùn sò più cà trè categurie di "buttigli di vetru, buttigli di plastica è tubi", chì ghjucanu tutti un rolu impurtante in l'imballaggi cosmetichi.À mezu à elli:buttigli di vetru cosmetichicuntà micca più di 8%, è più di 90% di l'altri azzioni di u mercatu sòbuttigli di plastica cusmetichi, tubi, etc. In ogni casu, ci hè un fenomenu cusì speciale in l'industria di cusmetichi, vale à dì, "cosmetiche high-end preferisce imballaggi di buttiglia di vetru".

Perchè fà high-endpacchettu di cusmetichiPreferite l'imballu di buttiglia di vetru?Chì ci hè u mutivu daretu?

Vantaghji è svantaghji di buttigli di plastica
Vantage
1. In cunfrontu cù i prudutti di vetru, i buttigli di plastica anu una densità più bassa, un pesu più ligeru, una trasparenza regulabile, micca faciule da rompe, cunvene per u almacenamentu è u trasportu, è cunvene per i cunsumatori per portà è aduprà.
2. I buttigli di plastica anu una bona resistenza à a corrosione, a resistenza à l'acidu è l'alkali, a resistenza à l'impattu, è anu una forza meccanica alta, faciule da forma, è una perdita di pruduzzione bassa.
3. I prudutti di plastica sò faciuli di culore, è i culori ponu esse aghjustati secondu i bisogni, chì hè più faciule per ghjunghje i bisogni di u disignu di l'imballu.
4. Comparatu cù buttigli di vetru, u costu di buttigli di plastica serà relativamente bassu.

Bottiglia di crema plastica

Mancanza
1. I materiali plastichi sò propensi à reazzione chimica cù i cusmetichi, chì ponu facirmenti causanu deterioramentu cusmeticu.
2. I buttigli di plastica sò propensi à l'electricità statica è a superficia hè facilmente contaminata.
3. I cuntenituri di imballaggio di plastica ùn sò micca amichevuli di l'ambiente, è l'articuli scartati causanu a contaminazione ambientale.
4. L'aspettu generale di i cuntenituri di imballaggi di plastica hè relativamente prezzu, è ùn hè micca adattatu per rotte high-end.

 

Cosmetici, in particulare i prudutti di cura di a pelle, hè megliu aduprà buttigli di vetru o buttigli di plastica?Sta questione di scelta hè stata discussa per un bellu pezzu, ma pare chì nimu ùn pò cunvince l'altru, è ancu sceglie u materiale di imballaggio chì pensanu chì hè "adattatu" - dopu à tuttu, ravane frittu Ognunu hà i so meriti!

Bottiglia di plastica

Tempu di pubblicazione: 05-oct-2022